CGG Waas & Dender

Centrum voor Geestelijke Gezondheidszorg

Hulpverlening is een menselijk proces en dus is het mogelijk dat je niet tevreden bent over een aspect van de hulpverlening.

Onze medewerkers stellen alles in het werk om op professionele wijze je verwachtingen te beantwoorden. Je kan dan ook steeds met de betrokken medewerker in gesprek gaan over de tevredenheid van onze dienstverlening of wanneer je verwachtingen niet worden ingelost. Op die manier kunnen we samen zoeken naar een oplossing en onze werking verbeteren.

Als zo’n gesprek niet mogelijk is of niet het gewenste resultaat oplevert kan je contact opnemen, voorziet CGG Waas & Dender 4 mogelijkheden;

  • U kan uw klachten, opmerkingen en ideeën, desnoods anoniem, noteren op een ‘gele kaart’ die te vinden is in de wachtzalen van onze vestigingen en deponeren in de daartoe voorziene brievenbussen.
  • U kan telefonisch of schriftelijk contact opnemen met de verantwoordelijke van de vestiging. Voor een overzicht van de verantwoordelijken per vestiging, zie hier
  • U kan telefonisch of schriftelijk contact opnemen met de directeur van het centrum, Ben Engelen. Te bereiken op de maatschappelijke zetel van CGG Waas & Dender, Grote Peperstraat 15, 9100 Sint-Niklaas, via 03 760 00 70 of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • U kan contact opnemen met de onafhankelijke ombudspersoon van het overlegplatform geestelijke gezondheidszorg Oost-Vlaanderen (PopovGGZ). Contactgegevens kan u vinden via deze rechtstreekse link